Mokyklos kviečiamos dalyvauti novatoriškame projekte apie žiniasklaidą ir jos poveikį

Lietuvos bendrojo lavinimo mokyklas kviečiame deleguoti gabiausius jaunimo lyderius ir potencialius žurnalistus į   novatoriškam projektui apie žiniasklaidą ir jos poveikį. Tarptautinių ekspertų atrinkti gabiausi jaunuoliai turės galimybę dalyvauti novatoriškoje programoje. Dalyvavę šioje programoje jaunimo lyderiai  parveš novatoriškų metodų, kurie gali būti integruoti į mokyklų neformalaus ugdymo veiklas. Susidomėjusias mokyklas kviečiame registruotis iki š.m. rugsėjo 21 dienos. Dalyvauti projekte bus atrinkta iki 40 labiausiai motyvuotų mokyklų.

dsc_0293

Projekto „Piliečio žadintuvas“ (dar pažįstamas „Pozityvo“ vardu) akimirka.

 

PARTNERIŲ VAIDMUO

Dalyvavimas projekte – puiki galimybė parodyti, kokius puikius ateities lyderius ugdo jūsų mokykla, užtikrinti jų tobulėjimą pagal pasaulinį pripažinimą pelniusias ir projekto metu tobulinamas jaunimo ugdymo programas. Tuo pačiu ugdomi moksleiviai prisidės prie pozityvių pokyčių jūsų mokyklos bendruomenėje.

Prie projekto norinčias prisijungti mokyklas kviečiame:

  1. Iki rugsėjo 21d. užpildyti kandidato į projekto partnerius anketą.
  2. Užtikrinti, kad mokyklos skiriami 3 atstovai  užpildytų anketas iki rugsėjo 24d.:

Dviejų bendraamžių švietėjų pildomą  anketą rasite čia. Išsamiau apie bendraamžių švietėjų ugdymo programą>>>.

Jaunojo žurnalisto pildomą anketą rasite čia. Išsamiau apie jaunųjų žurnalistų ugdymo programą>>>.

Ypač screen-shot-2016-09-09-at-14-57-19laukiame mokyklų, kuriose vaikai be lietuvių kalbos puikiai geba komunikuoti lenkiškai, rusiškai, baltarusiškai ir kitomis vietos bei užsienio kalbomis.

Ugdymo programos apims jau išbandytus  ir pasaulinį pripažinimą pelniusius jaunimo ugdymo metodus, inkorporuos kritinio mąstymo, medijų ir informacinio raštingumo žinias ir įgūdžius. Programų metu e tik suteiksime teorinių žinių, bet ir įtvirtinsime tai praktiškai, nuolat palaikydami ryšį su bendraamžių švietėjais tapusiais moksleiviais. Moksleiviams įgyvendinti užduotis padės programos kscreen-shot-2016-09-09-at-14-56-44oordinatorius ir jūsų regione dirbantys jaunimo darbuotojai. Projektą lydės kampanija jaunimui „ Man sakė“. Tad tiek projekte dalyvausiančios mokyklos, tiek projekto dalyviai sulauks didelio visuomenės informavimo priemonių susidomėjimo. 

Kiekvienos programos trukmė – 9 mėnesiai (2018 spalis – 2019 birželis). Dalyvavimas programoje nemokamas, keliaujantiems didesniu nei 150 atstumu kompensuojamos moksleivių
kelionės, maitinimo ir apgyvendinimo išlaidos

Išsamiau apie projekto metodiką ir neformalaus ugdymo metodus.
Prie projekto norinčias prisijungti mokyklas kviečiame užpildyti kandidato į projekto partnerius anketą.

APIE UGDYMO PROGRAMOS ORGANIZATORIUS

Naciscreen-shot-2016-09-09-at-14-56-53onalinis socialinės integracijos institutas turi sukaupęs ilgametę jaunimo neformalaus ugdymo patirtį. Jau nuo 2009-ųjų bendradarbiaudami su šalies mokyklomis įgyvendiname bendraamžių švietėjų projektą „Piliečio žadintuvas“ (dar pažįstamas „Pozityvo“ vardu). Šio projekto metu savo kompetencijas inovatyvių neformalaus ugdymo metodų taikyme pasikėlė 146 ugdymo įstaigos iš 9 apskričių: 292 jaunimo lyderiai ir 171 mokytojas. Viso projekto metu aktyviam dalyvavimui buvo įgalinti 2319 moksleivių. Per aštuonerius savo veiklos metus Nacionalinio socialinės integracijos instituto programose tiesiogiai dalyvavo daugiau kaip 3000 jaunų žmonių iš Lietuvos ir kaimyninių šalių. Kaip rodo tyrimai, kampanijų „Myliu Panda”, „Visi skirtingi – visi lygūs” veiklos netiesiogiai įtraukė kas ketvirtą jauną žmogų Lietuvoje.

Programos partneriai:

  • The Centre for Investigative Journalism Limited
  • Vytauto Didžiojo universitetas
  • Latvijos universitetas.
  • Ugdymo plėtotės centras.
  • Europos jaunimo spauda.
  • Vilniaus atviras jaunimo centras “Mes”.
  • Šiuolaikinių didaktikų centras.
  • Helsingin kaupungin nuorisoasiainkeskus.
  • SEIKLEJATE VENNASKOND.

Programos-logotipas-mėlynas-jpg-formatu-300x86Šis konkursas yra skelbiamas įgyvendinant Erasmus+ programos finansuojamą projektą „Media Literacy and Critical Thinking in Youth work“. 

Comments