MYLIU PANDA – nacionalinė džiaugsmo kampanija, grindžiama pozityviu mąstymu ir žmogaus teisių vertybėmis. Kampanija, vykdydama žmogaus teisių edukaciją bei patyčių prevenciją, siekia skatinti aktyvų jaunimo dalyvavimą, puoselėjant žmogaus teisių vertybes. Kampanijos simboliu pasirinkta Panda kviečia džiaugsmo ir gerumo kasdienybėje nepaversti nykstančia rūšimi bei kurti visuomenę, paremtą tarpusavio supratimu ir įvairove. Kampaniją įkvėpė tarptautinis judėjimas „No Hate Speech Movement“ (Judėjimas be neapykantos).
Stereotipų įtaka mūsų gyvenimuose, arba apie tai, kaip aš sutikau Žmogų
Sutikau žmogų. Arba trisdešimt jų iš aštuonių skirtingų šalių. Taip jaučiuosi po įvykusių mokymų Antalieptėje. Šių metų balandžio 20-27 d. buvusiame vienuolyne vyko tarptautiniai mokymai